nog 3 nachtjes....... - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van tessa coort - WaarBenJij.nu nog 3 nachtjes....... - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van tessa coort - WaarBenJij.nu

nog 3 nachtjes.......

Blijf op de hoogte en volg tessa

14 Oktober 2014 | Nederland, Tegelen

Woow wat gaat dat snel. Al maanden bezig met de voorbereidingen en nu zijn het nog maar 3 nachtjes slapen.

De zenuwen zijn vreemd genoeg niet aanwezig, dit was vorig week wel anders, gevalletje paniekaanvallen zullen we maar zeggen.

Het afscheid nemen waar ik het meest tegenop keek is al voor de helft achter de rug.
Afgelopen zaterdag een gezellige avond met de meiden gehad. Mijn geduld wordt meteen flink op de proef gesteld want ik mag het reisdagboek en de envelop pas in het vliegtuig openmaken.

Zondag door mijn voetbalelftal verwend met een hollands pakket en gisteren nog een keer met het gezin samen gegeten.
Nu kunnen de laatste dingen geregeld worden.

Vanavond alvast beginnen met tas inpakken en dan morgen voor de laatste keer werken.

Ik ben vooral benieuwd hoe ik die 12 uur vliegen door ga komen. Een half uur gtst kijken is al en hele klus laat staan 12 uur zitten:(

de vraag waarom reizen en waarom ecuador wordt mij vaak gevraagd. het is heel simpel. Reizen zat al vanaf dat ik mijn diploma heb in mijn hoofd maar waarom? Geen idee!
Ik durfde alleen nooit de stap te nemen. Nu op mijn 23e denk ik dat het het ideale moment is om te gaan.
En waarom ecuador? Ecuador kwam na een kritische selectie door mijzelf in mijn top 3 te staan. Nadat ik mij verdiept had ik de projecten die door activity international aangeboden werden was de keuze snel gemaakt. Ecuador had de meeste variatie aan projecten en bood meer als alleen dieren en weeshuizen.

Nou tijd om mijn tas in te gaan pakken. Ik hoop jullie wekelijks op de hoogte te kunnen houden maar ik beloof niks:p

  • 16 Oktober 2014 - 16:29

    Math De Bitter:

    Tessa,

    Heel veel plezier in Ecuador, geniet van de mooie tijd die voor jou in het verschiet ligt. We zullen met belangstelling je bevindingen volgen en wederom mee genieten. Mocht je ergens niet uitkomen of je weet het fff niet, schroom niet om ons te contacten wellicht kunnen we je vanuit hier behulpzaam zijn.

    Groetjes en have fun!!

    Math & Nancy

  • 19 Oktober 2014 - 09:00

    Tineke:

    Hoi Tessa.
    Ik ben héél nieuwsgierig hoe je eerste indrukken zijn van het land,de mensen en gebruiken zijn.
    Geniet ervan,

    Groetjes Tineke

  • 02 December 2014 - 12:18

    Babette :

    Hoi Tessa,

    Ik studeer International Communication & Media aan de Hogeschool Utrecht en ik doe onderzoek naar waarom mensen vrijwilligerswerk in Ecuador willen doen. Ik zou je graag wat vragen willen stellen! Als je hierin geïnteresseerd bent, zou je me dan een e-mail willen sturen?

    Groetjes,

    Babette Levert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tessa

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 16718

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2014 - 30 December 2014

Ecuador!

Landen bezocht: